Sta je aan het begin van je carrière én wil je een vliegende start maken als een all-round marketing- en communicatiemedewerker? Bij een internationale, sterk groeiende uitgeverij op een inspirerend kantoor, op een uitstekend bereikbare locatie in Amsterdam? Wil je je ontwikkelen als Marketing & Communicatie medewerker in de breedste zin van het woord? Dan zijn we op zoek naar jou!!


Marketing Communicatie Medewerker  
( starter, uitgeverij in Amsterdam, m/v)

​​
De opdrachtgever
De opdrachtgever is een internationale uitgeeforganisatie met circa 300 medewerkers en heeft vestigingen in heel Europa, o.a. in Amsterdam, Parijs, Antwerpen, Berlijn en Madrid. De digitale uitgeefactiviteiten, de systemen en overkoepelende internationale processen zijn met name in Amsterdam geclusterd. De organisatie heeft ambitieuze groeidoelstellingen voor de Nederlandse en Europese markt en wil graag op korte termijn het team sterk uitbreiden.

Wat wordt er van je verwacht?​
Je wilt je graag verder ontwikkelen in deze rol, ook met het oog op de internationale ontwikkelingen. Je hebt een afgeronde relevante HBO- of WO-opleiding. Je bent  creatief, enthousiast en communicatief een echte  uitblinker. Je beschikt over een gezonde dosis energie en ambitie en vindt het leuk om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Je wilt graag nog meer leren over het marketing communicatievak. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.
Voor social media zijn we bij jou aan het juiste adres!

Wat ga je doen?
In deze rol heb je een afwisselend takenpakket en ben je onderdeel van het marketing- en communicatieteam. Je plant, coördineert, produceert en plant marketing- en communicatieactiviteiten en werkt mee aan de dagelijkse gang van zaken. De werkzaamheden stem je af met je collega’s en het team. Aanvankelijk zullen de werkzaamheden voor de Nederlandse organisatie zijn maar dit zal zich gaan uitbreiden naar internationale activiteiten. Dit houdt o.a. in:

  • Schrijven en redigeren van teksten, zoals persberichten en nieuwsbrieven en advertenties;
  • Ontwikkelen, opzetten en beheren van (social) media strategie: online & offline, tekst & visuals;
  • Contentplanning;
  • SEO/SEA;
  • Aansturen van opmaak en planning van advertenties;
  • Beheren en up-to-date houden van de website, het intranet en de social media kanalen;
  • Organiseren en begeleiden van de communicatie rondom campagnes en projecten;
  • Aansturen van leveranciers en externe partijen, zoals ontwerpbureaus, fotografen en drukkerijen;
  • Contact onderhouden met het team en afstemmen van alle activiteiten, inclusief buitenlandse redacteurs;
  • Uitvoeren van markt- en concurrentie-onderzoek;
  • Diverse ondersteunende werkzaamheden.


Wat krijg je terug?
Werken voor deze uitgeeforganisatie betekent meegroeien met de internationale ambities van de organisatie en werken in een dynamische, inspirerende omgeving in een fijn, collegiaal team op een prachtige, centrale en uitstekend bereikbare locatie in Amsterdam. Uitstekend salaris en pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. 

​Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook even bellen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.

Sollicitatieformulier

Jetten W&S Partner
careers in motion