Sollicitatieformulier

Jetten W&S Partner
careers in motion



Wil je graag de afdeling personeelszaken vormgeven? Ben je  een HR Manager die graag bijdraagt aan de verdere groei van een succesvolle, internationale vastgoedorganisatie? Stippel je graag het personeelsbeleid uit en ben je ook degene die de strategie implementeert in de dagelijkse bedrijfsvoering? Werk je graag in een prettige, dynamische en ondernemende werksfeer?  Dan zijn we op zoek naar jou! 


​HR Manager vastgoed
(Amsterdam fulltime, m/v)

Onze opdrachtgever
De opdrachtgever is een internationale vastgoedorganisatie met in Nederland 400 mio belegd commercieel vastgoed, in portefeuille 80% office en 20% retail. De organisatie biedt investeerders een totaal concept van begeleiding bij investeringen en ontwikkeling tot het realiseren en beheer van vastgoed in de sectoren industrie- en nijverheid, woningen, hotels en winkelcentra die met innovatieve concepten tot waardevol vastgoed wordt ontwikkeld. Na de door de organisatie bereikte revitalisering worden deze langdurig en op duurzame wijze beheerd. Bij de onderneming werken internationaal ca. 200 mensen. De organisatie heeft zeer ambitieuze groeidoelstellingen en wil graag voor de Nederlandse markt op korte termijn het team sterk uitbreiden. Bij de onderneming in Amsterdam werken 10 medewerkers en dit team breidt snel uit...

​Wat ga je doen?
In deze dynamische functie heb je onder andere de volgende kerntaken en -verantwoordelijkheden: 

  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd het management bij organisatie en HR vraagstukken; 
  • Ontwikkelen van het HR beleid en het beleid vertalen naar praktische doelstellingen;
  • Het initiëren en implementeren van belangrijke HR projecten zoals strategische personeelsplanning, duurzame inzetbaarheid en leiderschap; 
  • Je verzorgd het recruitment management en bouwt hiermee aan de toekomst van de organisatie; 
  • Invoeren en up- to- date houden van personeelsgegevens in de personeels-administratie en het genereren van overzichten; 
  • Overige operationele werkzaamheden waaronder het opstellen van arbeidsovereenkomsten en daarbij behorende zaken; 
  • Invoeren van verlofrechten en bijbehorende gegevens in de verlofadministratie; 
  • Up to date blijven ten aanzien van relevante wet- en regelgeving op het gebied van sociale zekerheid, arbo-wetgeving en arbeidsvoorwaarden; 
  • Het managen van het ziekteverzuim; 
  • Het opstellen van personeels- en organisatiebeleid, of onderdelen daarvan; 
  • Verzorging van de operationele werkzaamheden voor in-, door- en uitstroom van medewerkers. 

Wat wordt er van je verwacht?

Je bent een ondernemende, pro-actieve en resultaatgerichte HR Manager met uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.  Je beschikt over overtuigingskracht en goede onderhandelingsvaardigheden, bent flexibel en hebt een uitstekende creatief en probleemoplossend vermogen. Zo kun je snel van aanpak en/of gedragsstijl wisselen om je doel te bereiken. Daarnaast ben je niet bang om fouten te maken en om hulp te vragen. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent in staat om adviezen uit te brengen op basis van de bij jou bekende kennis en informatie. Daarnaast ben je stressbestendig, je blijft presteren onder druk en in veranderende omstandigheden. Je bent op je gemak in een rol die je uitdaagt en je ben klant- en kwaliteitsgericht. 

Wat wordt verder van jou verwacht?

  • Om te kunnen slagen in deze rol heb je minimaal  een afgeronde HBO of WO opleiding richting HR, bedrijfskunde, (organisatie)psychologie, rechten of economie.
  • Bij voorkeur bedrijfskundige kennis opgedaan door gerichte opleiding en werkervaring; 
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als HR Manager of HR adviseur
  • Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden en je hebt respect voor andere culturen;
  • Analytisch sterk, helikopterview, daadkrachtig en resultaatgericht;
  • Zeer goede organisatorische kwaliteiten, overtuigingskracht en uitstekend in staat draagvlak te creëren, besluitvaardig, commercieel bewust, zelfstandig en initiatiefrijk, creatief, klant- en kwaliteitgericht;
  • Affiniteit met commercie en financiën;
  • Geen 9-5 mentaliteit; ‘handen uit de mouwen steken’, geen ellenlange rapporten schrijven, is de cultuur die bij je past;
  • Uitstekende schriftelijke en verbale communicatie in het Nederland en Engels. Duits is een pre.
  • Kennis van de toepassing binnen het palet van de MS office producten, Yardi is een pre.
  • Ervaring in de vastgoedsector is een pre.


Wat krijg je terug?
Onze opdrachtgever biedt een afwisselende en uitdagende fulltime functie met veel flexibiliteit. Werken voor deze internationale organisatie betekent meegroeien met de organisatie, ‘je eigen stempel kunnen drukken’ en werken in een dynamische omgeving met een uitstekend salaris (bestaand uit vast en variabel deel) en goede arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen. Al met al een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een internationale vastgoedorganisatie met een sterke identiteit, leuke collega’s en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket. Je standplaats is Amsterdam.

​Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet met zowel een Duitslands als Engelstalig CV op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen, neem dan  rechtstreeks telefonisch contact op met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.