Jetten W&S Partner
careers in motion



Sollicitatieformulier

Facilitair Coördinator 
(Uitgeverij, Amsterdam, ft)


Krijg jij energie van het regelen, organiseren en coördineren van werkzaamheden op het facilitaire vlak? Werk je graag zelfstandig, zet je een functie graag naar eigen hand en vind je het leuk om verschillende ballen tegelijkertijd in de lucht te houden? Ben je ondernemend, integer en enthousiast? Ben je toe aan een volgende stap in je carrière als Facilitair Coördinator bij een internationale, sterk groeiende uitgeverij op een fantastische, uitstekend bereikbare locatie in Amsterdam? Dan zijn we op zoek naar jou!

De opdrachtgever
De opdrachtgever is een internationale uitgeeforganisatie met circa 300 medewerkers en heeft vestigingen in heel Europa, o.a. Amsterdam, Parijs, Antwerpen, Berlijn en Madrid. De digitale uitgeefactiviteiten, de afdelingen w.o. Finance, HR, Marketing alsook de overkoepelende internationale processen en systemen zijn met name in Amsterdam geclusterd. De organisatie heeft ambitieuze groeidoelstellingen voor de Nederlandse en Europese markt.​

Wat ga je doen?
Als Facilitair Coördinator ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse zorg voor facilitaire zaken en evenementen voor de uitgeverij in Amsterdam. Het betreft een zeer zelfstandige functie die je zelf kunt invullen en naar eigen hand kunt zetten. Je vindt het leuk om van alles te regelen, te coördineren en te organiseren. Kortom je bent een regelneef pur sang!

Dit brengt de volgende werkzaamheden en verantwoordelijkheden met zich mee:​

  • Verantwoordelijk voor een net, veilig en sfeervol kantoor waarin het bedrijfs-DNA tot uiting komt (hoofd BHV, preventiemedewerker, beheer toegangstags, vergaderkamers op orde)
  • Organiseren bedrijfsactiviteiten (zoals afscheid/jubileum collega, kerstlunch, regelen attenties bij Sinterklaas/Kerst)
  • Aanspreekpunt externe partijen (o.a. schoonmaakbedrijf, beveiliging, koerier/post, bloemist)
  • Aansturing catering (bezetting, assortiment, kostenbewaking)
  • Voorraadbeheer (kantoorartikelen, catering voorraden, schoonmaakartikelen)
  • Aanspreekpunt collega’s inzake facilitaire zaken



Wat wordt er van je verwacht?​

Je hebt bij voorkeur een afgeronde HBO-opleiding in de commerciële dienstverlening/hospitality branche of vergelijkbaar, aangevuld met minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een internationale omgeving. Daarnaast kun je heel succes worden in deze functie als je over de volgende eigenschappen en vaardigheden beschikt :

  • Je bent een sterke persoonlijkheid, bent ondernemend, initiatiefrijk, enthousiast, oplossings- en resultaatgericht en hebt een positieve werkhouding. Je ben praktisch ingesteld en kunt goed omgaan met veranderingen;
  • Integriteit staat bij jou hoog in het vaandel en je hebt een goed gevoel voor verhoudingen in en om een organisatie;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, met gevoel voor culturele verschillen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je denkt in termen van verbeteren en efficiency, kunt goed structuur aanbrengen in (werk)processen en neemt vanuit jouw vakgebied initiatieven om bij te dragen aan de bedrijfsdoelen van onze opdrachtgever;
  • Je hebt een professionele, dienstverlenende werkhouding en een flexibele instelling.
  • Je Officevaardigheden zijn fantastisch.



Wat krijg je terug?

Werken voor deze uitgeeforganisatie betekent meegroeien met de internationale ambities van de organisatie en werken in een dynamische, inspirerende omgeving in een fijn, collegiaal team op een prachtige locatie in Amsterdam. De organisatie biedt een uitstekend salaris en pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.​

​Solliciteren en/of interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet met zowel een Nederlands als Engelstalig CV op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook even bellen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.