Kantoorleider / Relatiebeheerder
( Hilversum, 32-40 uur p/w, m/v)

Wil je werken voor een financiële dienstverlener met een diversiteit aan klanten, van het MKB in de regio tot grotere internationale organisaties? Waar persoonlijk contact met klanten en collega’s hoog in het vaandel staat? Wil je graag een bijdrage leveren aan deze ambitieuze en snelgroeiende financiële dienstverlener in een collegiaal, gedreven team op een prachtige, stijlvolle locatie in Hilversum? Ben je collegiaal, initiatiefrijk en consciëntieus? Ben jij iemand die kwaliteit- en klantgericht is, zichzelf wil ontwikkelen en de verkregen kennis actief en enthousiast met de klanten en het team wil delen? Wil je graag de ruimte om zelfstandig te werken en te groeien? Ben je op zoek naar een goede balans tussen privé en werk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vanwege de sterke groei van het kantoor zijn wij, voor dit collegiale team, voor deze opdrachtgever op prachtige locatie in Hilversum, op zoek naar een ervaren en zelfstandige


                              Kantoorleider / relatiebeheerder
                                       (32-40 uur p/w, m/v)


De opdrachtgever
De opdrachtgever is een kleinere financiële dienstverlener en bedient met name het MKB segment met een accent op het MKB, zowel lokaal als in de regio. Het kantoor heeft overall een goede en persoonlijke band opgebouwd met veel klanten en levert een uitgebreid pakket diensten. Persoonlijk contact en een prettige informele en collegiale sfeer is kenmerkend voor dit kantoor. Ben je op zoek naar een kantoor met een goede balans tussen privé en werk: dan is dit wellicht voor jou de plek: er wordt bij dit kantoor veel belang gehecht aan klant- en kwaliteitsgerichtheid maar zeker ook is het functioneren als team en het welzijn van jou als medewerker belangrijk.

Wat verwachten ze van jou?
Je bent de vaste financiële sparringpartner van de klant en het team en hebt je eigen klantenportefeuille die je zelfstandig bedient. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het aansturen van verschillende administraties al dan niet in samenwerking met een assistent op administratief en/of fiscaal gebied.
  • Het zelfstandig vervaardigen van jaarrekeningen, afhankelijk van de omvang van de klant.
  • Kennis van Fiscale aangiften Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting en Omzetbelasting.
  • Het maken van financiële rapportages.
  • Je adviseert klanten op het gebied van administratie en control.
  • Je onderhoud contact met klanten en externe partijen, zoals de belastingdienst..
  • Je bent sparringpartner voor het team.


Qua persoonlijkheid ben je iemand die graag op een kleiner, persoonlijk kantoor werkt. Je vindt het leuk om op kantoor te zitten en vindt persoonlijk contact belangrijk: je gaat dan ook graag naar de klant. Denkt in termen van verbeteren en efficiency. Je kunt goed structuur aanbrengen in interne en externe (werk)processen en neemt vanuit jouw vakgebied initiatieven om bij te dragen aan de bedrijfsdoelen van de klant. Je verkregen kennis wil je actief en enthousiast met de klanten en je collega’s delen. Je bent initiatiefrijk, communicatief, collegiaal, enthousiast en hebt een positieve werkhouding. Je wilt graag werken in een groeiende organisatie. In deze zelfstandige functie rapporteer je rechtstreeks aan de directeur van het kantoor.
Je bent woonachtig in de omgeving van Hilversum. De werkzaamheden vinden plaats op het kantoor in Hilversum en bij de klant.

Wat wordt verder van jou verwacht?

  • Een afgeronde opleiding HEAO AA/BE (of vergelijkbaar)
  • Enkele jaren werkervaring als assistent accountant of relatiebeheerder (o.a. met het samenstellen van jaarrekeningen en begeleiden van administratieve processen)
  • Gewend om met meerdere administraties te werken
  • Een kwaliteit-, klantgerichte en dienstverlenende instelling
  • Uitstekende schriftelijke en verbale communicatie in Nederlands en Engels
  • Zelfstandig werkend met een groot verantwoordelijkheidsgevoel 
  • Collegiaal en je brengt een mooie dosis humor mee


Wat krijg je terug?
Een uitstekend salaris met arbeidsvoorwaarden op een mooie locatie in Hilversum. Daarnaast wordt er veel aan interne scholing aangeboden en zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen. Al met al een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een snelgroeiende, persoonlijke, klantgerichte en ondernemende organisatie met een sterke identiteit, leuke collega’s, doorgroeimogelijkheden en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket.

Solliciteren en/of Interesse?

Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken?Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.


Sollicitatieformulier

Jetten W&S Partner
careers in motion