Deze vacature is ingevuld en u kunt hierop niet meer solliciteren. Kijkt u voor andere vacatures op de website of stuurt u ons een e-mail.
Jetten W&S Partner
careers in motion
Ben jij die ambitieuze MBO’er die zich wil ontwikkelen in de financiële dienstverlening? Bij een jong, snelgroeiend belastingadvies- & administratiekantoor? Houd je van afwisseling en wil je werken op kantoor én op locatie bij ‘jouw’ cliënten in het MKB? Heb je affiniteit met geautomatiseerde werk-processen? Herken je jezelf in de combinatie van nieuwsgierigheid, optimisme en grote klantgerichtheid? Dan zijn wij dringend op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Van lokaal schildersbedrijf tot beautysalon en regionaal werving & selectiebureau… Na een inwerkperiode heb je al snel zelfstandig contact met ‘jouw’ cliënten. Je verwerkt hun financiële administraties en je bent hun eerste aanspreekpunt. Je ontwikkelt je tot hun adviseur zodat je op termijn ook bijv. de jaarrekeningen van je cliënten samenstelt en/of beoordeelt. Je werkt hierbij nauw samen met een leuk team van enthousiaste collega’s. Welke afwisselende werkzaamheden horen hier o.a. bij?
Qua persoonlijkheid
Werken met 'jouw' MKB klanten in een afwisselende, zelfstandige functie is jou op het lijf geschreven! Ondernemers kunnen goed bij jou terecht omdat je dienstverlening als mensenwerk ziet. Op een creatieve manier denk je met jouw klanten mee. Je bent ambitieus, nieuwsgierig en communicatief. Je wilt je ontwikkelen tot een zelfstandige adviseur en meegroeien met de organisatie waar jouw mening op prijs wordt gesteld. Werken op dit kantoor met prettige sfeer, korte lijnen en directe communicatie past bij jou. Graag draag je bij aan de samenwerking binnen dit fijne, collegiale team. Je bent geen 9-5 type: Werken in deze branche betekent deadlines en het komt regelmatig voor dat je “nog even” iets af moet maken voor je naar huis gaat.
De opdrachtgever
Vanuit het mooie, lichte kantoor in Almere worden de financiële en administratieve werkzaamheden verricht voor veel MKB klanten in de regio. Kenmerkend voor deze organisatie? Vernieuwing en ontwikkeling van organisatie en medewerkers. De veranderingen in automatisering en wetgeving houden de organisatie scherp. Dit kun je terugzien in de ondernemende, klantgerichte cultuur met vooruitstrevende methodes, gezonde groei én de positieve naamsbekendheid. Maar ook in de positieve sfeer op kantoor! Het team telt inmiddels 16 medewerkers in de functies van o.a. samenstelpraktijk, financieel administrateurs en salarisadministrateurs. Het zijn stuk voor stuk hardwerkende professionals, die het erg leuk vinden om hun kennis te delen met klanten en het team en … jou graag als nieuwe collega verwelkomen!
Het kantoor is aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen en aangesloten bij het Register Belastingadviseurs.
Wat wordt verder van jou verwacht?
Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Graag zien we je sollicitatie dan tegemoet op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.