Jetten W&S Partner
careers in motion



HR, Communicatie &

Management-assistent 
(Uitgeverij, Amsterdam, ft)


Krijg jij energie van het regelen, organiseren en coördineren van werkzaamheden op het gebied van HR, communicatie en algemene zaken? Werk je graag zelfstandig, zet je een functie graag naar eigen hand en vind je het leuk om verschillende ballen tegelijkertijd in de lucht te houden? Ben je ondernemend, integer en enthousiast? Ben je toe aan een volgende stap in je carrière als HR/communicatie/management-assistent bij een internationale, sterk groeiende uitgeverij op een fantastische, uitstekend bereikbare locatie in Amsterdam? Dan zijn we op zoek naar jou!

De opdrachtgever
De opdrachtgever is een internationale uitgeeforganisatie met circa 300 medewerkers en heeft vestigingen in heel Europa, o.a. Amsterdam, Parijs, Antwerpen, Berlijn en Madrid. De digitale uitgeefactiviteiten, de afdelingen w.o. Finance, HR, Marketing alsook de overkoepelende internationale processen en systemen zijn met name in Amsterdam geclusterd. De organisatie heeft ambitieuze groeidoelstellingen voor de Nederlandse en Europese markt.​

Wat ga je doen?
Als HR/ Communicatie/ Management-assistent ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse zorg voor HR, communicatie en algemene zaken  voor de uitgeverij in Amsterdam. Het betreft een zeer zelfstandige functie die je zelf kunt invullen en naar eigen hand kunt zetten. Je vindt het leuk om van alles te regelen, te coördineren en te organiseren. Kortom je bent een regelneef pur sang!

Dit brengt de volgende werkzaamheden en verantwoordelijkheden met zich mee:​


Management-assistent

  • Complex agendabeheer; actief bewaken afspraken en acties
  • Contact met externe partijen voor inplannen afspraken
  • Organiseren zakenreizen
  • Organiseren en notuleren vergaderingen/werkoverleg
  • Bezoekers begeleiden, ook bij grotere bijeenkomsten


HR administratieve ondersteuning:

  • Eerste aanspreekpunt voor vragen vanuit collega’s of het HR SSC
  • Eerstelijns vragen van medewerkers inzake personeelszaken m.b.t. youforce portal
  • Administratieve ondersteuning voor HR: emails, verzoekjes,
  • Up-to-date houden HR regelingen, wijzigingen doorvoeren etc.
  • Agendabeheer HR Manager
  • In/uitdiensttreding/on/off-boarding medewerkers
  • Contacten recruitmentbureaus onderhouden
  • Contacten lease-maatschappij onderhouden
  • Contacten buitenlandse werkmaatschappijen onderhouden inzake HR aangelegenheden


Communicatie ondersteuning:

  • intranet bijhouden
  • social media onderhouden
  • corporate website onderhouden



Wat wordt er van je verwacht?​

Je hebt bij voorkeur een afgeronde HBO-opleiding in de commerciële dienstverlening/hospitality branche of vergelijkbaar, aangevuld met minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een internationale omgeving. Daarnaast kun je heel succes worden in deze functie als je over de volgende eigenschappen en vaardigheden beschikt :

  • Je bent een sterke persoonlijkheid, bent ondernemend, initiatiefrijk, enthousiast, oplossings- en resultaatgericht en hebt een positieve werkhouding. Je ben praktisch ingesteld en kunt goed omgaan met veranderingen;
  • Integriteit staat bij jou hoog in het vaandel en je hebt een goed gevoel voor verhoudingen in en om een organisatie;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, met gevoel voor culturele verschillen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je denkt in termen van verbeteren en efficiency, kunt goed structuur aanbrengen in (werk)processen en neemt vanuit jouw vakgebied initiatieven om bij te dragen aan de bedrijfsdoelen van onze opdrachtgever;
  • Je hebt een professionele, dienstverlenende werkhouding en een flexibele instelling.
  • Je Officevaardigheden zijn fantastisch.



Wat krijg je terug?

Werken voor deze uitgeeforganisatie betekent meegroeien met de internationale ambities van de organisatie en werken in een dynamische, inspirerende omgeving in een fijn, collegiaal team op een prachtige locatie in Amsterdam. De organisatie biedt een uitstekend salaris en pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.​

​Solliciteren en/of interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet met zowel een Nederlands als Engelstalig CV op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook even bellen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.

Sollicitatieformulier