Sollicitatieformulier

zelfstandig
Financieel Administrateur 
​Reclamebureau
( Amsterdam, 20-24 uur, m/v)

​Zelfstandig de financiële administratie runnen bij een reclamebureau? Een substantiële bijdrage leveren aan opdrachtgevers met mooie merken? Met flexibele werktijden? In een karakteristiek pand in Amsterdam? Voor onze toonaangevende opdrachtgever zijn we op zoek naar jou!

De opdrachtgever
De opdrachtgever is een toonaangevend creatief bureau in Amsterdam. Met innovatieve concepten en ideeën (m.b.t. business, marketing en advertising) creëert het bureau waarde voor merken van interessante Nederlandse en internationale klanten. Samenwerken staat hierbij centraal; onderling, met specialisten buiten het bureau en natuurlijk met klanten. Bij het bureau werken ca. 30 mensen. 

Wat ga je doen?

In deze zelfstandige functie heb je een breed scala aan kerntaken en –verantwoordelijkheden, waaronder:

  • Zelfstandig voeren van de financiële - en projectadministratie;
  • Leveren van een bijdrage aan de managementrapportages;
  • Maken van verkoopfacturen, inboeken van facturen; boeken van de uren, urenadministratie,  salarissen overmaken, etc.etc.;
  • Monitoren van budget performance;
  • Onderhouden van stamdata in het boekhoudsysteem;
  • Je bent betrokken bij diverse projecten en ad hoc werkzaamheden.


Wat wordt er van je verwacht?

  • Je hebt een opleiding op minimaal HBO niveau (BE/AA of soortgelijk);
  • Enkele jaren werkervaring in een zelfstandige, soortgelijke functie waar het werken met project- en urenadministraties gebruikelijk is, is een must!  Bij voorkeur bij een reclamebureau of creatieve organisatie;
  • Je vindt het leuk om zowel uitvoerend als adviserend bezig te zijn
  • Denkt in termen van verbeteren en efficiency, kunt goed structuur aanbrengen in (werk)processen en neemt vanuit jouw vakgebied initiatieven om bij te dragen aan de bedrijfsdoelen van onze opdrachtgever; 
  • Bent proactief, denkt mee en bent betrokken. Je weet precies wat er speelt en hebt de projecten en administratie onder controle, bent consciëntieus;
  • Sterke en positieve persoonlijkheid, je voelt je thuis in een jonge, enthousiaste en creatieve omgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Hebt kennis van de toepassing van MS office producten, kennis van Symsys is een pre.


 
Je bent iemand met goede communicatieve vaardigheden, enthousiast, met een praktische instelling, resultaatgericht en flexibel. Werkt graag in een collegiale werksfeer met veel jonge mensen. Je wilt meegroeien met de organisatie, ‘je eigen stempel kunnen drukken’ en werken in een dynamische, creatieve omgeving met een uitstekend salaris en goede arbeidsvoorwaarden.  
In deze zelfstandige functie werk je nauw samen met de Traffic Manager en de Office Manager en rapporteer je rechtstreeks aan de directie van de organisatie. 

Wat krijg je terug?
Onze opdrachtgever biedt een afwisselende en uitdagende parttime functie met veel flexibiliteit. Werken voor deze organisatie betekent meegroeien met de organisatie, ‘je eigen stempel kunnen drukken’ en werken in een dynamische omgeving met een uitstekend salaris en goede arbeidsvoorwaarden. Al met al een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een interessante creatieve organisatie met een sterke identiteit, leuke collega’s en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket op een fantastisch kantoor in Amsterdam.

​Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet met een Nederlands CV op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.

Jetten W&S Partner
careers in motion