Sollicitatieformulier

  Salarisadministrateur
( Almere, 24-28 uur p/w, m/v)

Wil je werken bij een ondernemend, jong, snelgroeiend administratie- en belastingadvies-kantoor dat zich kenmerkt door de combinatie van nieuwsgierigheid, optimisme, leergierigheid en een enorme klantgerichtheid? Waar ondernemers houden van ondernemen en ondernemers? Bij een organisatie die haar dienstverlening op een hoog niveau houdt en optimale efficiency en groei realiseert voor haar klanten? In een team waar medewerkers zich blijven ontwikkelen, steeds nieuwe zaken ontdekken en implementeren voor klanten? Voor deze opdrachtgever zijn we op zoek naar een 

                                                 Salarisadministrateur
                                                    (24-28 uur p/w, m/v)

​Wat verwachten ze van jou?​
De diversiteit van de klanten in je portefeuille spreekt je aan: van de lokale timmerman, een internationaal schildersbedrijf tot een regionaal werving-en-selectiebureau. Maar voor welke opdrachtgever je ook zelfstandig aan de slag bent: Jij beheert de salarisadministratie. Door jouw activiteiten zorg je er  - indirect- voor dat de 1.500 medewerkers van zo 'n 250 uiteenlopende organisaties hun (juiste) salaris ontvangen. Persoonlijke aandacht staat altijd voorop wanneer je jouw klant volledig ontzorgt op het gebied van personeel. Kortom: jij bent onmisbaar!

In deze functie richt je je o.a. op de volgende werkzaamheden en vind je het leuk om:

  • De rol te vervullen van adviseur en eerste aanspreekpunt voor je klanten;
  • Salarismutaties te verwerken;
  • Met je klanten de wijzigingen in CAO's te delen;
  • Vragen en problemen van klanten op te lossen;
  • Je creativiteit te benutten bij het meedenken met je klanten.

   ·       
Hoe en met welk systeem wordt er gewerkt?
Nmbrs® software en HR worden bij alle klanten geïmplementeerd. Zo worden de klanten van onze opdrachtgever proactief bedient als het gaat om HR-advies. Door jouw kennis te bundelen met de Nmbrs® software kun jij je optimaal inzetten voor je opdrachtgevers. Je bent vraagbaak op personeelsgebied en zo ontzorg je de werkgevers. 

Qua persoonlijkheid ben je iemand die graag de deadlines haalt en voor de beste resultaten gaat.
Je houdt graag je vakkennis op peil en vindt het leuk om nieuwe zaken op te pakken. Je denkt graag mee met je collega's en je klanten en weet deze ook te enthousiasmeren.Je kunt goed omgaan met de grote mate van vrijheid en bent iemand die jouw eigen verantwoordelijkheid serieus neemt. Graag werk je op een kantoor waar de lijnen kort zijn en persoonlijk met elkaar wordt gecommuniceerd. Je bent goed in staat om een bijdrage te leveren aan de samenwerking binnen het team. Last but not least kun je je goed verplaatsen in ondernemers: Je ziet dienstverlening als mensenwerk, waarbij jouw communicatieve vaardigheden volop tot hun recht komen. Je bent collegiaal, enthousiast, hebt een positieve werkhouding en neemt een dosis humor mee. Je wilt graag werken in een ondernemende, groeiende organisatie.


De opdrachtgever

Vanuit het goed bereikbare, mooie kantoor in Almere worden met veel plezier de financiële en/of administratieve activiteiten van een groot aantal mkb-bedrijven uit handen genomen. Hierdoor kunnen de klanten zich focussen op hun corebusiness. De grote veranderingen in automatisering en wetgeving houdt de organisatie scherp en deze verandert dan ook continue mee.
Stilzitten is bij dit kantoor dan ook geen optie. Men hecht dan ook veel waarde aan vernieuwing hetgeen je terug kunt zien in de vooruitstrevende methodes en de gezonde groei van de organisatie. Het ondernemende en gedreven team bestaat uit 16 medewerkers: samenstelpraktijk, salarisadministrateurs en financieel administrateurs. Het zijn stuk voor stuk hardwerkende professionals die het leuk vinden om kennis te delen en jou graag als nieuwe collega verwelkomen. 

Het kantoor is aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, is belastingadviseur en aangesloten bij het Register Belastingadviseurs.


Wat wordt verder van jou verwacht?

  • Een werk- en denkniveau op hbo-niveau;
  • Je hebt een PDL diploma, en het liefst ook een VPS (of vergelijkbaar) diploma;
  • Je hebt bij voorkeur gebruikerservaring met het systeem Nbrs;
  • Op je LinkedInprofiel schittert 2 à 3 jaar ervaring als salarisadministrateur of payrolladviseur;
  • Je ziet dienstverlening als mensenwerk, waarbij jouw communicatieve vaardigheden volop tot hun recht komen;
  • Automatisering is voor jou geen kennis maar kunde;
  • Een kwaliteit-, klantgerichte en dienstverlenende instelling;
  • Uitstekende schriftelijke en verbale communicatie in Nederlands;
  • Zelfstandig werkend met een groot verantwoordelijkheidsgevoel; 
  • Collegiaal en je brengt een mooie dosis humor mee;
  • Je streeft ernaar om altijd nog beter te worden, door kennisdeling, ontwikkelingen op de voet te volgen en door regelmatig cursussen te volgen.


Wat krijg je terug?
Een uitstekend salaris met arbeidsvoorwaarden op een mooie en goed bereikbare locatie in Almere. Daarnaast wordt er veel aan interne scholing aangeboden en zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen. Al met al een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een snelgroeiende, persoonlijke, klantgerichte en ondernemende organisatie met een sterke identiteit, leuke collega’s, doorgroeimogelijkheden en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket.

Solliciteren en/of Interesse?

Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Graag zien we je sollicitatie dan tegemoet op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.

Jetten W&S Partner
careers in motion