Salarisadministrateur
( Amsterdam-Oost, 24-40 uur p/w, m/v)

Wil je als salarisadministrateur werken bij een ondernemend, middelgroot financieel adviesbureau dat zich kenmerkt door de open communicatie met elkaar en met klanten, korte lijnen, professionaliteit en flexibiliteit? Voor een veelzijdig klantenbestand in het MKB in en rond Amsterdam? Maar toch erg goed bereikbaar? In een team waar je je thuis voelt en medewerkers zich blijven ontwikkelen en klanten graag op proactieve wijze van dienst zijn op fiscaal en financieel gebied? Ben je parttime of fulltime beschikbaar, wil je nog groeien in je functie of ben je heel ervaren? Wegens uitbreiding van het team zijn we voor deze opdrachtgever op zoek naar een leuke collega die het team aanvult in de functie van:

                                                 Salarisadministrateur
                                                    (24-40 uur p/w, m/v)

​Wat verwachten ze van jou?​
De klanten zijn met name gevestigd in en rond Amsterdam en voor hen ga je zelfstandig aan de slag: je beheert de salarisadministratie en bent eerste aanspreekpunt voor de klanten op dit gebied. De diversiteit van de MKB klanten in je portefeuille spreekt je aan en je vindt het leuk omt e werken voor klanten van bijv.een schoonheidssalon tot Adviesbureau. Door jouw activiteiten zorg je er  - indirect- voor dat de 1.200 medewerkers van zo 'n 200 uiteenlopende organisaties hun (juiste) salaris ontvangen. Persoonlijk contact onderhouden met de klanten vindt je ontzettend leuk en je bent dan ook communicatief en administratief sterk!

In deze functie richt je je o.a. op de volgende werkzaamheden en vind je het leuk om:

  • De salarisadministratie van verschillende klanten in het MKB op je te nemen;
  • De rol te vervullen van adviseur en eerste aanspreekpunt voor je klanten, relaties onderhouden vindt je leuk;
  • Verwerken van de salarismutaties van medewerkers;
  • Met je klanten de wijzigingen in CAO's te delen;
  • Vragen en problemen van klanten op te lossen;
  • Je creativiteit te benutten bij het meedenken met je klanten.


Hoe en met welk systeem wordt er gewerkt?
Bij onze opdrachtgever wordt met AFAS gewerkt voor alle klanten. Kennis hiervan is een pre, ervaring met salarissystemen vanzelfsprekend een must!

Qua persoonlijkheid
Je kunt je goed verplaatsen in ondernemers  en je ziet jouw dienstverlening als mensenwerk, waarbij jouw communicatieve vaardigheden volop tot hun recht komen in het relatiebeheer met klanten en naar collega’s. Je bent collegiaal, enthousiast, hebt een positieve werkhouding en neemt een dosis positivisme mee. Je bent iemand die gaat voor resultaat en deadlines en bent zeer accuraat. Je wilt graag werken in een ondernemende, groeiende organisatie.
Je houdt graag je vakkennis op peil en vindt het leuk om nieuwe zaken op te pakken. Graag werk je op een kantoor waar de lijnen kort zijn en persoonlijk met elkaar wordt gecommuniceerd.  Je denkt graag mee met je collega's en je klanten en weet deze ook te enthousiasmeren. Je kunt goed omgaan met de grote mate van vrijheid en bent iemand die  eigen verantwoordelijkheid serieus neemt.

De opdrachtgever
Het kantoor is gevestigd in Amsterdam op een uitstekend bereikbare locatie en heeft een gezellig kantoor. Vanuit dit kantoor worden met veel plezier de financiële en administratieve activiteiten van een groot aantal mkb-bedrijven uit handen genomen. Hierdoor kunnen de klanten zich focussen op hun corebusiness.
Het kantoor is sterk groeiend, continue aan het vernieuwen en bestaat al sinds 1988. De sfeer op kantoor is uitstekend! De dienstverlening wordt verleend op hoog niveau en dit wordt door klanten gewaardeerd: daarom is er nu ruimte om een salarisadministrateur aan te nemen. Een fijne collega die deel wil uitmaken van het gezellige team.

Het kantoor is aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen en aangesloten bij het Register Belastingadviseurs.

Wat wordt verder van jou verwacht?

  • Een werk- en denkniveau op minimaal MBO-niveau;
  • Je hebt een PDL diploma, VPS is een pre (of vergelijkbaar) diploma;
  • Je hebt bij voorkeur gebruikerservaring met het systeem AFAS;
  • Ervaring als Salarisadministrateur of payrolladviseur is vanzelfsprekend vereist;
  • Je bent dienstverlenend en vindt relatiebeheer leuk, jouw communicatieve vaardigheden komen je bij je klanten en in de samenwerking met collega’s goed van pas.
  • Automatisering en de mogelijkheden daarvan vindt je interessant;
  • Een kwaliteit-, klantgerichte en dienstverlenende instelling;
  • Uitstekende schriftelijke en verbale communicatie in Nederlands;
  • Zelfstandig werkend met een groot verantwoordelijkheidsgevoel; 
  • Collegiaal, bent positief ingesteld en je brengt een fijne dosis collegialiteit mee.


Wat krijg je terug?
Een uitstekend salaris met arbeidsvoorwaarden, flexibele werktijden mogelijk op een mooie en goed bereikbare locatie in Amsterdam. Daarnaast wordt er veel aan interne scholing aangeboden en zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen. Al met al een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een snelgroeiende, persoonlijke, klantgerichte en ondernemende organisatie met een sterke identiteit, leuke collega’s, doorgroeimogelijkheden en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket.

Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Graag zien we je sollicitatie dan tegemoet op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.

Deze vacature is inmiddels door ons voorzien. U kunt helaas niet meer solliciteren.Voor eventuele andere vacatures kijk even op de website

Sollicitatieformulier

Jetten W&S Partner
careers in motion