Relatiebeheerder 
(32-40 uur, Amsterdam, m/v)

​Wil je werken voor dé financiële dienstverlener voor het MKB en grotere internationale organisaties in de media en creatieve sector in Nederland? Wil je graag een bijdrage leveren aan deze ambitieuze en snelgroeiende financiële dienstverlener in een collegiaal, gedreven team op een prachtige, inspirerende locatie in hartje Amsterdam? Ben je ondernemend, initiatiefrijk en consciëntieus? Ben jij iemand die kwaliteit- en klantgericht is, zichzelf wil ontwikkelen en de verkregen kennis actief en enthousiast met de klanten en het team wil delen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vanwege de sterke groei van het kantoor zijn wij, voor de fantastische locatie in Amsterdam, op zoek naar een ervaren

                  Relatiebeheerder (m/v)
                                        (Amsterdam, 32 – 40 uur)

Onze opdrachtgever
De opdrachtgever is het accountantskantoor van deze financiële dienstverlener en werkt voor met name het MKB segment met een accent op media en creatieve bedrijven. De organisatie heeft 4 vestigingen waaronder Amsterdam, Hoofddorp, Laren en Purmerend. Het kantoor levert een uitgebreid pakket diensten, helemaal gericht op de klanten: Innovatie, goede ideeën, inspiratie en het werk zelf zijn dé drijfveren binnen deze ondernemende en groeiende organisatie.
Klantgerichtheid, betrokkenheid en ondernemerschap zitten in het DNA van dit kantoor dat zich verder kenmerkt door de informele en open werkwijze: persoonlijk contact en prettige, directe communicatie voert de boventoon.
Naast financiële dienstverlening biedt de organisatie allerlei mogelijkheden om je als ondernemer te ontwikkelen. Niet alleen wordt er bij deze organisatie op de cijfers gelet maar ook op de mensen en de resultaten!
Je maakt binnen de organisatie onderdeel uit van een team en in je werkzaamheden zul je ondersteund worden door de aanwezige accountants, fiscalisten en bedrijfskundigen. Dus er is altijd een sparringpartner beschikbaar. Flexibele werktijden behoren tot de mogelijkheden. 

Wat verwachten we van jou?
Als Relatiebeheerder ben je de vaste financiële sparringpartner van de klant. Je hebt je eigen klantenportefeuille die je zelfstandig bedient. Je bent verantwoordelijk voor:
Het aansturen van verschillende administraties al dan niet in samenwerking met een assistent op administratief en/of fiscaal gebied. Je onderhoudt contact met klanten en externe partijen. Daarbij hoort ook het maken en bespreken van financiële managementrapportages en het adviseren van klanten op het gebied van administratie en control.
Het (zelfstandig) samenstellen van jaarrekeningen, afhankelijk van de omvang van de klant, aangiften Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting en Omzetbelasting.

Je bent dus zowel uitvoerend als adviserend bezig. Denkt in termen van verbeteren en efficiency, kunt goed structuur aanbrengen in interne en externe (werk)processen en neemt vanuit jouw vakgebied initiatieven om bij te dragen aan de bedrijfsdoelen van de klant.

Qua persoonlijkheid ben je ambitieus, iemand die zichzelf wil ontwikkelen en de verkregen kennis actief en enthousiast met de klanten wil delen. Je bent initiatiefrijk, communicatief, enthousiast en hebt een positieve werkhouding.
Je bent woonachtig in de omgeving van Amsterdam. De werkzaamheden vinden plaats op het fantastische kantoor in het centrum van Amsterdam en bij de klant.

Wat wordt verder van jou verwacht?

  • Een afgeronde opleiding HEAO AA/BE, SPD
  • Minimaal 2 jaar werkervaring (o.a. met het samenstellen van jaarrekeningen en begeleiden van administratieve processen)
  • Gewend om met meerdere administraties te werken
  • Een kwaliteit-, klantgerichte en dienstverlenende instelling
  • Een topper in schriftelijke en verbale communicatie in Nederlands en Engels
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandig werkend
  • Nuchter / stressbestendig
  • Humor!


 Wat krijg je terug?
Je krijgt een concurrerend salaris en een fantastische werkplek in het centrum van Amsterdam. Daarnaast wordt er veel aan interne scholing aangeboden, zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en diverse interessante opleidingsmogelijkheden om verder te studeren.
Kortom een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een snelgroeiende, klantgerichte en ondernemende organisatie met een sterke identiteit, leuke collega’s, doorgroeimogelijkheden en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket.

Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken?Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.


Sollicitatieformulier

Deze vacature is door ons ingevuld. U kunt hier dus helaas niet meer op solliciteren. Mocht u geïnteresseerd zijn in een andere vacature of een open sollicitatie willen sturen, neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar info@jettenwspartner.nl.

Jetten W&S Partner
careers in motion