Jetten W&S Partner
careers in motion



Sollicitatieformulier

Heb jij aantoonbare werkervaring als allround Financieel Medewerker? Ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Heb je ervaring in het vastgoed? Wil je meegroeien met deze organisatie met internationale ambities? Ben jij iemand die goed kan schakelen, houdt van korte lijnen, snelle communicatie en ben je stressbestendig? Dan ben jij de persoon die ik zoek! 

Zelfstandig Financieel Administratief Medewerker  
(Vastgoed, Amsterdam, m/v)

​​
De opdrachtgever
De opdrachtgever is een internationale vastgoedorganisatie met in Nederland 400 mio belegd commercieel vastgoed, in portefeuille 80% office en 20% retail. De organisatie biedt investeerders een totaal concept van begeleiding bij investeringen en ontwikkeling tot het realiseren en beheer van vastgoed in de sectoren industrie- en nijverheid, woningen, hotels en winkelcentra die met innovatieve concepten tot waardevol vastgoed wordt ontwikkeld.

Bij de onderneming werken internationaal ca. 200 mensen. De organisatie heeft zeer ambitieuze groeidoelstellingen en wil graag voor de Nederlandse markt op korte termijn het team sterk uitbreiden. Bij de onderneming in Amsterdam werken 15 medewerkers en dit team breidt snel uit...​

Wat ga je doen?​
•    Het zelfstandig verzorgen van de financiële administratie;
•    Debiteuren- en crediteurenadministratie;
•    Analyseren en controleren van de juistheid, tijdigheid en volledigheid van de financiële administratie;
•    Maandelijkse en jaarlijkse BTW-aangiftes;
•    Opstellen en ondersteuning bij jaarrekening en balans;
•    Overzichten maken van de te betalen facturen;  
•    Het signaleren van betalingstermijnen; 
•    Controleren en corrigeren van grootboekrekeningen en verzorgen van periodieke aansluitingen; 
•    Verzorgen van tijdige en correcte periodieke rapportages; 
•    Overzicht draaien van de openstaande posten;
•    Meedenken in het verbeteren van administratieve processen. 

Wat wordt er van je verwacht?

•    Je hebt een afgeronde relevante MBO-opleiding of vergelijkbaar, aangevuld met minimaal 3 jaar relevante werkervaring in het vastgoed;
•    Sterke persoonlijkheid, je kunt je goed staande kunnen houden in een high-demanding omgeving, selfstarter;
•    Analytisch vermogen en cijfermatig inzicht 
•    Proactieve houding, flexibel en collegiaal;
•    Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
•    Je werkt planmatig, accuraat en je hebt kwaliteit hoog in het vaandel staan;
•    Je hebt affiniteit met IT en uitstekende Excel vaardigheden;
•    Je wilt graag een volgende stap maken in je carrière;
•    Je hebt een hands-on-instelling en geen 9 tot 17 uur mentaliteit.


Wat krijg je terug?
Onze opdrachtgever biedt een afwisselende en uitdagende fulltime functie. Werken voor deze internationale organisatie betekent meegroeien met de organisatie en werken in een dynamische omgeving met een uitstekend salaris en goede arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen. Al met al een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een internationale vastgoedorganisatie met een sterke identiteit, leuke collega’s en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket. Je standplaats is Amsterdam.

Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet op www.jettenwspartner.nl.

Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook even bellen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.