Jetten W&S Partner
careers in motion



Sollicitatieformulier

Deze vacature is door ons ingevuld. U kunt hier dus helaas niet meer op solliciteren. Mocht u geïnteresseerd zijn in een andere vacature of een open sollicitatie willen sturen, neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar info@jettenwspartner.nl.

Administrateur MKB/

Plv. Kantoorleider
Amsterdam, 32-40 uur, m/v
)


Wil je werken bij dé financiële dienstverlener die werkzaam is voor MKB bedrijven met een accent op de creatieve sector? Wil je graag werken bij een ambitieuze en snelgroeiende financiële organisatie met een leuk team, op een schitterende locatie in hartje Amsterdam? Ben jij iemand die kwaliteit- en klantgericht is, zichzelf wil ontwikkelen en de verkregen kennis actief en enthousiast met de klanten en het team wil delen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Onze opdrachtgever is het Administratiekantoor van deze financiële dienstverlener. Door een zeer klant- en kwaliteitgerichte aanpak te combineren met een groot scala aan innovatieve oplossingen heeft deze ondernemende organisatie een spectaculaire groei weten te realiseren. Daarom is er op korte termijn ruimte voor een nieuwe collega:

        Klantgerichte Administrateur MKB/plv. Kantoorleider (m/v)
                  (Amsterdam, 32 – 40 uur, m/v)


Het administratiekantoor van deze organisatie heeft 2 vestigingen: Amsterdam en Hoofddorp. Ze bedienen samen meer dan 200 klanten in het MKB segment en hebben op dit moment 6 collega’s. Het administratiekantoor levert een uitgebreid pakket diensten, helemaal gericht op de klanten: Innovatie, goede ideeën, inspiratie en het werk zelf zijn dé drijfveren binnen deze ondernemende organisatie.
Kwaliteit- , klantgerichtheid en ondernemerschap zitten in het DNA van dit ambitieuze en snelgroeiende kantoor, dat zich verder kenmerkt door de informele communicatie, prettige, open werkwijze en persoonlijk contact.
Naast financiële dienstverlening biedt de organisatie allerlei mogelijkheden om je als ondernemer te ontwikkelen. Niet alleen wordt er bij deze organisatie op de cijfers gelet maar ook op de mensen en de resultaten! Je maakt binnen de organisatie onderdeel uit van een team, dus er is altijd een sparringpartner beschikbaar. Flexibele werktijden behoren tot de mogelijkheden. 

Wat verwachten we van jou?
Als Administrateur MKB ben je ook relatiebeheerder en de vaste financiële sparringpartner van de klant. Je hebt je eigen klantenportefeuille die je zelfstandig bedient. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het aansturen van verschillende administraties al dan niet in samenwerking met een assistent op administratief en/of fiscaal gebied.
  • Het zelfstandig vervaardigen van jaarrekeningen, afhankelijk van de omvang van de klant.
  • Kennis over aangiften Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting en Omzetbelasting.
  • Het maken van financiële managementrapportages.
  • Je adviseert klanten op het gebied van administratie en control.
  • Je onderhoud contact met klanten en externe partijen.


Je bent dus zowel uitvoerend als adviserend bezig. Denkt in termen van verbeteren en efficiency, kunt goed structuur aanbrengen in interne en externe (werk)processen en neemt vanuit jouw vakgebied initiatieven om bij te dragen aan de bedrijfsdoelen van de klant. Hierbij kun je ondersteund worden door onze accountants, fiscalisten en bedrijfskundigen.
Je bent iemand met leidinggevende competenties, ambitieus, die zichzelf wil ontwikkelen en de verkregen kennis actief en enthousiast met de klanten wil delen. Initiatiefrijk, communicatief, enthousiast en met een positieve werkhouding. In deze zelfstandige functie rapporteer je rechtstreeks aan de directeur van het administratiekantoor.
Je bent woonachtig in de omgeving van Amsterdam-Haarlemmermeer. De werkzaamheden vinden plaats op het fantastische kantoor in het centrum van Amsterdam en bij de klant.

Wat wordt verder van jou verwacht?

  • Een afgeronde opleiding HEAO AA/BE, SPD
  • Minimaal 5 jaar werkervaring (o.a. met het samenstellen van jaarrekeningen en begeleiden van administratieve processen)
  • Gewend om met meerdere administraties te werken
  • Leidinggevende capaciteiten
  • Een kwaliteit-, klantgerichte en dienstverlenende instelling
  • Een topper in schriftelijke en verbale communicatie in Nederlands en Engels
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandig werkend
  • Affiniteit met de creatieve branche is een pre
  • Nuchter / stressbestendig
  • Humoristisch


 Wat krijg je terug?
Je krijgt een concurrerend salaris en een fantastische werkplek in het centrum van Amsterdam. Daarnaast wordt er veel aan interne scholing aangeboden, zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en diverse interessante opleidingsmogelijkheden om verder te studeren.
Kortom een prachtige mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een snelgroeiend, collegiaal en ondernemend kantoor met een sterke identiteit, doorgroeimogelijkheden en een motiverend arbeidsvoorwaardenpakket.

Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken?Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet op www.jettenwspartner.nl. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29332916.