Sollicitatieformulier

Jetten W&S Partner
careers in motion



        Aangiftemedewerker/
    Tax Compliance Specialist 
               ( Arnhem (Oosterbeek), m/v)

Werken bij hét toonaangevende belastingadvieskantoor op zowel fiscaal als juridisch gebied in Nederland? Met kantoren in de belangrijke financiële centra in de wereld? Ben je die gedreven, ambitieuze kandidaat die wil excelleren in het fiscale vak en zich verder ontwikkelen? Dan ben jij degene die we zoeken! 

De organisatie
Bij de organisatie werken de specialisten van de juridische diensten fiscalisten, advocaten en notarissen nauw samen aan geïntegreerde dienstverlening op het gebied van recht in de Benelux en Zwitserland. In teams waarin verschillende disciplines worden gecombineerd. Zowel grote en middelgrote, nationaal en internationaal opererende ondernemingen alsmede particulieren worden op fiscaal/ juridisch gebied bedient.
​Wereldwijd werken er 1500 medewerkers waarvan ruim 800 fiscalisten, advocaten en notarissen in 6 kantoren in de thuismarkt en in 8 vestigingen in de belangrijkste financiële centra in Europa, Azië en de Verenigde Staten.
De cultuur kenmerkt zich door een sterk gevoel voor ondernemerschap, een hoge graad van dienstverlening en onderlinge betrokkenheid. Veel tijd wordt besteed aan het delen van kennis. De kwaliteitsgerichtheid en korte lijnen zijn de basis voor een inspirerende cultuur. De organisatie onderhoudt intensieve relaties met gerenommeerde internationale advocatenkantoren en belastingadvieskantoren.

De functie
Als Tax Compliance Specialist maak je deel uit van een team van zo’n 350 fiscalisten waarin intensief wordt samengewerkt met fiscale adviseurs. Bij onze opdrachtgevers houd je je bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Opstellen van aangiften vennootschapsbelasting voor grote fiscale eenheden, alsmede het verzorgen van de rapportage over de ingenomen standpunten en de daarmee gemoeide risico’s;
  • Het opstellen en beoordelen van de vpb-overzichten bij de aangifte vennootschapsbelasting, zoals: latentieberekeningen, verloop acute en latente vennootschapsbelasting, aansluiting belastbare grondslag in de jaarrekening met het belastbaar bedrag in de aangifte;
  • Opstellen en beoordelen van vpb-posities ten behoeve van de jaarrekening: latenties berekenen, acute vennootschapsbelasting (voorgaande jaren) bepalen, effectieve belastingdruk berekenen, vereiste documentatie en toelichtingen in de jaarrekening verzorgen;
  • Begeleiden van cliënten bij het opzetten van een tax control framework;
  • Vergroten van awareness bij collega's en cliënten voor tax accounting en invulling van het tax control framework;
  • Het ondersteunen van cliënten in het kader van transfer pricing documentatieverplichtingen.


 Wat verder wordt gevraagd …

  • Een afgeronde HBO Fiscale Economie, eventueel aangevuld met een afgeronde RB-opleiding, Master Fiscaal Recht of Fiscale Economie;
  • De ideale kandidaat heeft 3 tot 5 jaar ervaring in de tax accounting/tax compliance praktijk. Maar ook kandidaten met minder ervaring worden uitgenodigd om te solliciteren. Daarnaast heb je een gedegen kennis van het fiscale recht, aangevuld met kennis van de verschillende verslaggevingsregels;
  • Je beschikt over uitstekende spreek- en schrijfvaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Het is een pre als je in de regio Arnhem-Nijmegen woont.


Qua persoonlijkheid
herken je jezelf in het volgende profiel: Je bent proactief, ondernemend, communicatief en analytisch sterk en beschikt over een uitstekend cijfermatig inzicht, resultaatgericht, bent kwaliteit- en cliëntgericht, consciëntieus en een teamspeler, ambitieus. Zelfstandig met een positieve werkhouding. Graag wil je excelleren in het fiscale vak en je daarin verder ontwikkelen.

Wat krijg je terug?
Een prachtige mogelijkheid om je verder te ontwikkelen bij een toonaangevend internationaal belastingadvieskantoor op een fantastische locatie in Oosterbeek met een sterke identiteit, uitstekende collegiale sfeer en een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket. Binnen de organisatie wordt gestreefd naar een gezonde work-life balance, zelfontplooiing wordt erg belangrijk gevonden en ambitieuze doelstellingen aangemoedigd. Veel ruimte om je te ontwikkelen door het volgen van verschillende interne opleidingen en cursussen, evt. aangevuld met externe opleidingen op het gebied van tax accounting en tax reporting, ook afhankelijk van je ervaring en interesse.

Solliciteren en/of Interesse?
Voldoe je aan het bovenstaand profiel en zou je graag bij deze organisatie willen werken? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet op. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kun je ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met Marjolein Jetten: +31 6 29 33 29 16 of per e-mail: info@jettenwspartner.nl.